Friday, 13 July 2012

Kacang Pool Haji

Assalamualaikum
Salam sejahtera..


Sangat enak. Roti yang sangat lembut.
Dihidangkan bersama kuah kacang pool berserta telur mata.
Roti akan disiat/dicubit untuk dimakan bersama kuah kacang pool.
Kuah kacang pool ni ada daging didalamnya.
Hidangan makanan ini adalah hidangan yang ringan dan santai.

Kedai Kacang Pool Haji terletak di Medan Selera Larkin.
Landmark terdekat adalah balai bomba Larkin.
Marilah datang sini!
Rasai keenakan Roti Pool Haji.


12 comments:

  1. oh! sedap ya.. nanti nak cuba jugalah. hehe.. kita pun tak tau wujudnya kedai jual kuah kacang pool ni. hehe . Tq sarah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. try la bie.sedap.sarah pon rasa nk dtg lagi.

      Delete
  2. Replies
    1. yup.bkn mcm tp memang best.hik hik

      Delete
  3. masyaAllah, sedapnyeeeeeeee!!!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. munna, xpe.biar jauh asalkan berbaloi:)

      Delete
  5. suke sangat kacang pol, april lepas baru jumpa kedai ni balik kat medan larkin!kalau singgah JB mesti cari ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan hanisah.best sgt.sarah br first time rs.nk dt lagi kat sini.

      Delete
  6. kacang pool nie camne sarah?
    xpena makan pon..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. myra, kacang pool nie yang bestnya pada kuah kacang pool nie.ada daging kt kuah tu.rasa macam inti pau pun ada

      Delete

:: Kamu yang mempunyai jejari cantik
:: Sudah baca harap balas