Thursday, 5 July 2012

Gemukksss

Assalamualaikum
Salam sejahtera..




Picture masa wedding member.
Nampaknya daku lebih mok mok dari tunangku.
Huk huk

Takpe takpe.
Nasib kahwin lepas raya.
Bulan puasa boleh diet.
Puasa puasa. Tak buka.
Erkkk, boleh ke.

26 comments:

  1. ala....xla gemuk mane pun...comel je naj tgk :) yakin dgn diri sndiri...ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenalan naj,
      tuan empunya badan memang rasa diri mok mok dah.huu

      Delete
  2. gemuk sgt sarah~
    haha bohong je... ok lah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yana, mujur ada ayat penyedap last2 tu.hehe

      Delete
    2. hehe saje...
      hati senang xpe... (^_^)

      Delete
  3. takpe ada masa lagi tu untuk kurangkan berat badan.... senang hatilah tu, dah nak kahwin sbb tu berisi... takpe comel apa

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak jugak kot zura.lepas engage je badan memang naik la.happy kot.ahaks

      Delete
  4. alaa..jgn la smpai x makan..diet secara sihat...nnt kang ade mase kawen pengsan..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe ecah.kawen lmbt lagi kan.risau plak raya makan banyak.boleh hancus diet macam nie.

      Delete
  5. tau xpe! nasib la kawen lepas puasa, boleh diet sebulan,

    tapi kita jugak kawen lepas raya, takkan nak tengok je ketupat rendang lontong nasi impit semua:( SOBS! extra carefull neh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takpe.kang diet sebulan hancus dalam masa sehari je.ayoyo~

      Delete
  6. hehhe,....xpe...comel la tu..yg penting sihat tau....jg kesihatan..dah dekat dah tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la cik mah.diet2 jugak. cuma xde la sampai lemah lesu.

      Delete
  7. itu la benda y selalu dipkkn bile nk kawin.. same goes 2 me.. uarrrrgghh.. gumuk jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan2.adatla tu bila dah nama nya perempuan kan.mcm2 dirisaukan.

      Delete
  8. sarah - sama la.. puasa baru nak turun kan berat badan.. tu pun klau turun.. kikikih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas puasa kita lawan sape paling, nak tak.hehehe

      Delete
  9. olohh..xpe,bln puasa kan tak lama lg..diet tp tamau sampai sakit tau :))

    ReplyDelete
  10. same la pikiran kite.. i gemuk balik ni..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sempat lagi ni tiqah.boleh stat diet.hehe

      Delete
  11. selamat berdiet di bulan puasa.

    ReplyDelete
  12. ade org kate orang yang dah nak kawen nie patotnya semakin kurus..
    same la kite sarah..rase mcm makin berisi pulak kan...>_<..
    Sarah, ade masa lagi...aja2 fighting! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik myra, jom start program diet sm2.hehe

      Delete
  13. how ur diet dear.. ok x.. ader trn x beratnye

    ReplyDelete

:: Kamu yang mempunyai jejari cantik
:: Sudah baca harap balas