Tuesday, 24 September 2013

MONDAY BLUESkah Semalam??

Assalamualaikum
Salam sejahtera..

Ntah la apa dah jadi semalam.
Semua serba tak menjadi.

Pergi cuci kereta pastu balik tengok-tengok alarm kereta hilang.
Errr down sangat. Kunci tu memang dah terpecah. Diri sendiri gak yang ganas pecahkan.
Ni alarm dah hilang.

Dah down nak masuk rumah,pintu tak boleh bukak plak!
Boleh paham kan apa rasanya.
Puas duk pusing tak jugak bukak.

Dapat masuk rumah masak nasik.
Masak sikit je. Dah untuk sekali makan je.
Makan sorg je plak tu.
Tup-tup bila dah masak tinggal kerak jeeee.
Makan kerak kot petang semalam.

Tak abis lagi tu.
Ntah macam mana malam tadi lupa nak turun kan susu.
Lupaaaa sangat.pukul 4.30pg baru teringat.
Dush dush kat diri sendiri.

Baru anak sorang kottt.
Dah kucar-kacir hidup.

5 comments:

  1. hoho.. cool babeh.. turunkan susu tu alirkan air kan kejap je die cair dear..

    ReplyDelete
  2. pergh! sabar je la ya.. betul2 dugaan tu kak..hehe ok, jom hadirkan mood akak balik dgn berpantun..hehe bleh dpt hdiah :) jom kak..

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/09/segmen-komen-berpantun-by-shakira.html

    ReplyDelete
  3. hai sarah..macam2 hal ye..sabar2

    ReplyDelete
  4. huhuhu sabar yer.
    tah camner la kehidupan jjah ada anak ni pasni..alahaii

    ReplyDelete

:: Kamu yang mempunyai jejari cantik
:: Sudah baca harap balas