Monday, 7 July 2014

PH- Cuti Untuk Bergolek Dengan Si Cinta

Assalamualaikum
Salam sejahtera..

Cepat pulak hari ni berjalan.
Tup- tup dah petang.
Hari ni Georgetown Heritage Day.
Maka nya hari ni bercuti- cuti la kami.

Takde keje lain dah nak buat.
Bergolek dengan anakanda kesayangan aje la.
Berdua je kan.
Kalau ayah ada ni sure dah ajak jalan-jalan.
Jarang sangat nak duk diam dalam rumah.

Zharif pun sejak hari ni asyik sebut aaaa--yaah.
Adoi, dah pandai tahu ke ayah takde.
Mana tak, kalau weekend nampak ayah terus nak peluk-peluk.
Tahu rindu kot.

Harap-harap by end of this year, ayah dapat kerja kat penang.
Amin.

Zharif rindu,ibu lagi laa ;-)

2 comments:

  1. dah pndai jln lom yangg..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah jalan merata dah.tak mau merangkak dah sekarang ni.hee

      Delete

:: Kamu yang mempunyai jejari cantik
:: Sudah baca harap balas