Thursday, 30 October 2014

2 Babies In The House!

Assalamualaikum
Salam sejahtera..

Alhamdulillah, alhamdulillah..
26 Oktober 2014 bersamaan 2 muharram 1436H, satu lagi tarikh istimewa muncul dalam keluarga kecil ni.
Pada tarikh ni, sarah selamat lahirkan seorang puteri.

Alhamdulillah, Allah dengar doa. Allah makbulkan.
Proses bersalin & kelahiran berlaku dengan mudah & selamat.
Both ibu dan anak sihat.

Ramai yang bertanya, percaya tak dah 2 anak ni?
Rasa macam tiba- tiba je.
Pejam celik, tup dah 2.

Dah sepasang, now masa untuk rehat panjang sikit.
Concentrate besar kan anak-anak, lepas tu fikir pasal career development...then, baru fikir untuk yang ketiga.
Tapi kalau Allah nak bagi rezeki anak cepat, takde sapa yang boleh menolak.

Blessed to have this lil prince and princess.
Kiri abang 5 Julai 2013
Kanan adik 26 Oktober 2014
Cari perbezaan!

5 comments:

  1. Alhamdulillah...Tak percaya ada anak dua...Macam baru semalam je lahirkan Zharif..By the way selamat berpantang...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... tahniah Sarah...dh sepasang (^_^)

    cam xde beza je muka dua2 nye ni... hehe

    ReplyDelete
  3. Waaaa tahniah sarah. Dah dapat sepasang. Bestnye. :) abang jaga adik baik2 ye

    ReplyDelete
  4. Tahniah Sarah... Wahhhh dah dpt sepasang...

    ReplyDelete
  5. congrats sarah..bestnya dpt gigirl.. so jelesss

    ReplyDelete

:: Kamu yang mempunyai jejari cantik
:: Sudah baca harap balas